Bark on saanut Kauppalehden Kestomenestyjä -sertifikaatin. Bark on sijoittunut Kauppalehden Menestyjien joukkoon jo kymmenen vuoden ajan ja tästä syystä sille on myönnetty Kestomenestyjä 2012-2022 -sertifikaatti.
Menestyjä -yritys kuuluu joukkoon, jonka Alma Median talousanalytiikan ammattilainen on todennut suoriutuvan vertaisiaan paremmin, kertoo Alma Media Menestyjä -sertifikaatista nettisivuillaan. Taloudellinen menestys rakentuu useista eri osa-alueista, kuten osaavasta yritysjohdosta, omistautuneesta henkilökunnasta, tehokkaista prosesseista sekä asiakkaan ymmärtämisestä. Kauppalehden myöntämänä Menestyjä -sertifikaatin voivat saada käyttöönsä yritykset, jotka saavat Alma Talentin Menestyjäluokituksessa vähintään 50 pistettä. Barkin pistemäärä tilikaudella 2021 oli 63. Kasvuprosentti oli 195%, jolla sijoituimme maakunnan 12. suurimmaksi kasvuntekijäksi. Nettotulosta Bark teki 3,855 miljoonaa euroa.
”Kukaan ei menesty yksin. Tahdomme kiittää työntekijöitämme, asiakkaitamme, yhteistyökumppaneitamme, sekä sidosryhmiämme kuluneesta kymmenestä vuodesta. Työnteko jatkuu ja toivottavasti se palkitaan myös jatkossa. Parhaiten tiedämme kuitenkin itse, kuinka meillä menee. On ollut hyviä ja onnekkaitakin vuosia, eikä työnteosta ainakaan jää kiinni se, etteikö Barkin menestyksellä olisi edellytyksiä jatkua. Mikään ei kuitenkaan tule ilmaiseksi ja työnteossa ei voi antaa yhtään etumatkaa muille”, tiivistää Bark Oy:n toimitusjohtaja Toni Parkkinen.
Bark otti suuren kasvuloikan pääomasijoittaja Korpi Capitalin mukaantulon jälkeen ja on pysynyt hyvin kannattavana yhtiönä. ”Nykyinen kokoluokkamme ja referenssilistamme saa aikaan sen, että meidät otetaan vakavasti missä tahansa teollisuushankkeessa. Olemme tarjouskilpailuissa alan suurimpien toimijoiden kanssa ja pystymme tasaisesti voittamaan hankkeita itsellemme. Tämä johtuu ennen kaikkea siitä laadusta, jota Bark pystyy työntekijöiden ja alihankkijoiden kanssa toteuttamaan vuodesta toiseen. Laatua ei voi lavastaa. Meillä on ammattilaiset hommissa ja haluamme, että Barkin jäljiltä asiakkaalle jää kuva siitä, että kaikki hoitui, kuten sovittiin”, toteaa hallituksen puheenjohtaja Petteri Rantalainen.